20dec. 2017

Nr. Ctr. Tip Document Nume Document Limba Dimensiune Observatii Data Publicare Descarcare 2 Programul de achiziții pentru proiectul ”Sprijin pentru cheltuieli de funcționare și animare” Sub Măsura 19.4 ( CF nr. C19401061011642011982) RO 800kb 20.12.2017 1 Programul de achiziții pentru proiectul ”Sprijin pentru cheltuieli de funcționare și animare” Sub Măsura 19.4 ( CF nr. C19401061011642011982) […]

30oct. 2017

CRITERIU DE ADJUDECARE: Raport calitate – pret. Intocmit conform normelor metodologice aprobate prin Legea  98/2016 si HG 395/2016 cu complectarile si modificarile ulterioare aprobate. Prezentul caiet de sarcini face parte integrata din documentatia pentru elaborarea si prezentarea ofertei si constituie ansamblul cerintelor pe baza carora se elaboreaza de catre fiecare ofertant propunerea tehnica si finaciara. […]

25oct. 2017

Nr. Ctr. Tip Document Nume Document Limba Dimensiune Observatii Data Publicare Descarcare 2 Programul de achiziții pentru proiectul ”Sprijin pentru cheltuieli de funcționare și animare” Sub Măsura 19.4 ( CF nr. C19401061011642011982) RO 800kb 25.10.2017 1 Programul de achiziții pentru proiectul ”Sprijin pentru cheltuieli de funcționare și animare” Sub Măsura 19.4 ( CF nr. C19401061011642011982) […]

18oct. 2017

CRITERIU DE ADJUDECARE:Raport calitate-pret.  CAIET DE SARCINI  Servicii de tipărire și furnizare materialele de animare, promotionale, inclusiv personalizate pentru organizare eveniment(targ de traditii) în cadrul proiectului „Sprijin pentru cheltuieli de functionare si animare”, este finanţat prin PROGRAMUL NATIONAL DE DEZVOLTARE RURALA 2014-2020, IN CADRUL SUB-MASURII 19.4, Caietul de sarcini face parte integrantă din documentaţia de […]

10oct. 2017

CRITERIU DE ADJUDECARE: Raport calitate – pret. Intocmit conform normelor metodologice aprobate prin Legea  98/2016 si HG 395/2016 cu complectarile si modificarile ulterioare aprobate. Prezentul caiet de sarcini face parte integrata din documentatia pentru elaborarea si prezentarea ofertei si constituie ansamblul cerintelor pe baza carora se elaboreaza de catre fiecare ofertant propunerea tehnica si finaciara. […]

06iul. 2017

Nr.crt.   Obiectul achiziției Capitol bugetar Tip de cheltuială Cod CPV Valoare estimată lei / euro Procedura aplicată Data estimată pentru începerea procedurii Data estimată pentru finalizarea procedurii 1 Achiziție servicii audit financiar extern (3 ani) Capitolul II Eligibilă 79212100-4 19076  lei / 4216,62 euro Achiziție directă Ianuarie 2017 Aprilie 2017 2 Achiziție mijloc de transport (autoturism) […]

06iul. 2017

Nr.crt. Obiectul achiziției Capitol bugetar Tip de cheltuială Cod CPV Valoare estimată lei / euro Procedura aplicată Data estimată pentru începerea procedurii Data estimată pentru finalizarea procedurii   1 Achiziție servicii audit financiar extern (3 ani) Capitolul II Eligibilă 79212100-4 19076 lei / 4216,62 euro Achiziție directă Ianuarie 2017 Aprilie 2017 2 Achiziție servicii de […]

23iun. 2017

CAIET DE SARCINI ACHIZITIE ECHIPAMENT Server „NAS” PENTRU STOCARE SI PROTECTIE DATE CRITERIU DE ADJUDECARE: Raport calitate – pret. Intocmit conform normelor metodologice aprobate prin Legea  98/2016 si HG 395/2016 cu complectarile si modificarile ulterioare aprobate. Prezentul caiet de sarcini face parte integrata din documentatia pentru elaborarea si prezentarea ofertei si constituie ansamblul cerintelor pe […]

23iun. 2017

SOLICITARE DE OFERTA CRITERIU UTILIZAT: Pentru atribuirea achizitiei este  „PRETUL CEL MAI SCAZUT” cu conditia respectarii conditiilor din prezentul CAIET DE SARCINI. Intocmit conform normelor metodologice aprobate prin Legea  98/2016 si HG 395/2016 cu complectarile si modificarile ulterioare aprobate. Caietul de sarcini face parte integrata din documentatia de atribuire si constituie ansamblul cerintelor pe baza […]

  • 1
  • 2