SOLICITARE DE OFERTA: CRITERIU UTILIZAT: RAPORT CALITATE PREŢ.

CAIET DE SARCINI

Prezentul caiet de sarcini se aplica pentru acordarea contractului de achizitie privind furnizarea unui autoturism de teren cu tractiune 4×4.

Produsul trebuie sa indeplineasca cerintele prevazute in specificatiile tehnice care reprezinta cerinte minime obligatorii si care fac parte integrata din acest caiet de sarcini.

Cerintele sunt obligatorii pentru toti ofertantii si nu ii absolva pe acestia de responsabilitatea de a realiza si alte sarcini pe care le considera necesare pentru asigurarea calitatii produsului.

Caietul de sarcini face parte integrata din documentatia de atribuire si constituie ansamblul cerintelor pe baza carora se elaboreaza de catre fiecare ofertant propunerea tehnica.

Obiecul prezentului caiet de sarcini ii constituie conditiile tehnice pentru autoturisme de teren cu tractiune 4×4 cu respectarea specificatiilor tehnice minime solicitate.

CONDIŢII MINIME TEHNICE

Motorizare Diesel
Putere motor Kw(CP) Minim 100 cp
Cilindree (cm3) Maxim 1600 cm3
Cuplu motor 230-300Nm
Norma de poluare Euro 6
Cutie de viteze Manuala cu minim 6 trepte
Caroserie SUV
Compuer bord Da
ABS si asistenta la franare de urgenta Da
ASR-ESP Da
Oglinzi retrovizoare electrice si incalzite Da
închidere centralizata cu telecomanda Da
Scaune incalzite electric Da
Număr de locuri 5
Huse scaune Da
Tracţiune 4×4
Airbag şofer si pasager Da
Aer condiţionat Da
Geamuri heliomate Da
Bare de pavilion longitudinale Da
Bandouri aripi si praguri Da
Geamuri heliomate Da
Bare de pavilion longitudinale Da
Proiectoare ceata Da
Radio CD cu MP3 Da
Pachet legislativ obligatoriu compus din 2 triunghiuri reflectorizante, extinctor, trusa medicala si covoraşe din cauciuc Da
Geamuri electrice fata / spate Da
Jenti aliaj 16” cu pneuri sezon vara Da
Jenti otel 16” cu pneuri sezon iama Da

Conditii generale

* Se va achizitiona un autoturism de teren 4×4.

* Nu se accepta oferte pentru autoturisme second-hand.

* Furnizorul trebuie sa aiba calitatea de distribuitor.

* Furnizorul trebuie sa livreze cartea de identitate, certificatul de garantie, certificatul de conformitate si manualul de utilizare.

* Sa existe unitati de service in toate orasele de resedinta de judet din tara pentru tipul de autoturism ofertat cu prezentarea listelor care sa contina nominalizarea acestora, adresa, numar de telefon.

* In perioada de garantie a autoturismului, in urma primirii unei notificari referitoare la o anume defectiune aparuta la autoturism, daca defectiunea face obiectul garantiei, lucrarile de inlocuire a pieselor defecte este gratuita, ofertantul avnd obligatia de a remedia defectiunea sau de a inlocui autovehiculul (daca nu exista solutie tehnica de reparatie) in perioada convenita de Autoritatea Contractanta cu unitatea de service autorizata de Ofertant, fara costuri suplimentare pentru Achizitor.

* In perioada de garantie a autoturismului pentru defectiunile ce fac obiectul garantiei autoturismului, costurile legate de tractarea sau transportarea pe platforma a autoturismului pana la prima unitate service autorizata de furnizor sunt in sarcina acestuia.

* Termenul de garantie al autoturismului sa fie de minim 24 luni de la data primirii procesului-verbal de receptie.

* Autoturismul se va livra cu numere de circulatie provizorii, autorizatie de circulatie provizorie si asigurare R.C.A., valabile pentru o perioada de 30 zile.Cheltuielile vor fi incluse in oferta.

* Livrarea se va face in termen de maxim 20 calendaristice zile de la emiterea comenzii de catre autoritatea contractanta.

Oferta va fi însoţită de următoarele documente care se regasesc in ANEXA nr1

* 1.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art 164, 165,167 din Legea 98/20016 privind achizitiile publice.

* 2.Declaratie privind evitarea conflictului de interese asa cum este prevazut in Legrea 98/2016.

* 3.Certificat de Inregistrare(CUI) emis de ONRC- in copie semnat si stampilat de catre reprezentantul legal cu mentiunea „Conform cu originalul”.

* 4.Certificat constatator eliberat de ONRC-in copie semnat de ofertant pentru conformitate cu originalul din care sa rezulte obiectul de activitate al

ofertantului si ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii 85/2006 privind procedura insolventei sau ca societatea se afla in incapacitate de plata.

Plata: se va face cu OP in termen de cel mult 5 zile de la data receptionarii autovehiculului.

Pentru informatii suplimentare ne puteti contacta la sediul Asociatiei Grup de Actiune Locala „PARANG” din Comuna Polovragi, sat Polovragi nr 293A, jud Gorj, sau telefonic la numarul 0253476215, 0786869151 enail: gal_parang@yahoo.com, persoana contact Dogaru Constantin.